jonathan johansson - en hand i himlen (the sounds of arrows rmx)


goddagens goddagens! nu har jag köpt mig en tur & retur-resa hem till bålsta!
11 november kl 17.00 går tåget från östersunds station & jag landar i uppsala 21.46!
tänka sig vad miljövänlig jag är som åker tåg i 5 timmar istället för att ta flyget som endast tar 1 timme! okej, grunden till det är faktiskt inte för att jag tänker på miljön, utan för att jag är flygrädd haha..fast det är ju bra, för då blir jag ju miljövänlig..hehehe..

ååååh jag längtar som bara den tills på fredag för då får jag hem mina nya möbler!
hoppas jag iallafall, men troligtvis är det på fredag. ååå det kommer bli såååå bra!
jag måste bara köpa en tv-bänk & ett soffbord också. sen är min lägenhet komplett!
hur som helst ska jag fota & visa er på fredag hur det blev. la väl upp bilder förut på
hur lägenheten ser ut nu va??
har för mig det iaf, så en del av er vet ju någorlunda hur
det ser ut!

just nu sitter jag & lyssnar på julmusik! det är så mysigt hahahah.
längtar tills december då man kan börja julpynta & det är massa snö & allt sånt
MYSPYS
jag älskar den här låten med metallica! lyssnalyssnalyssna
vet inte hur julig den är men jag lyssnade på den i samband
med julen förut så jag förknippar den väl med julen.
+ att det är klockor & så i låten haha
august burns red har tydligen också gjort en version av låten haha

Kommentarer
Klariee

Det är juh den som är med i " Ensam hemma " filmerna och jag har inte har aldrig hört den i skönare version, mums.



Om du inte hört den så är även fall out boy´s version av julen och sjukt mysig. http://www.youtube.com/watch v=FgZVeUu4itY&feature=related



. xo

2009-10-12 @ 12:47:34
URL: http://emporio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback