cus i don't shine if you don't shine

sitter här laddar inför ännu en förläsning!
eller "änne en".. jag har ju inte föreläsningar ofta haha.
hur som helst, jag har tappat bort mitt schema (& vi har fått 4 stycken!!)
så jag vet inte riktigt vad föreläsningen handlar om idag haha.
nu blev jag jättetrött också, hoppas det går över när jag går till bussen...

efter skolan ska jag masa runt lite på stan tänkte jag.
mest för att hitta halsduken & skorna typ :)
men jag måste köpa en mascara också för den har jag tappat bort.
alltså det är inte billigt att tappa bort saker på fyllan :(
jag måste skärpa mig!
ändå blir jag aldrig så svinigt full, så jag fattar inte vad jag gör haha.

den stora fråga denna helg lyder: ska jag gå ut imorgon eller ej?
haha, allt kretsar verkligen kring om man ska ut eller inte...
fast jag har ju tänkt ta en "vit helg" haha. kan ju vara bra att spara lite pengar :)
& nästa helg är det ju halloween så då kommer det bli massa fest ändå så
jag kan ju lika bra vänta tills då :)

ska nog införskaffa mig vaseline till mina läppar också.
jennifer sa ju att det var himla bra & lite bra läpptjossa behövs här uppe!

dags att gå till bussen, CIAO

Kommentarer
jen

gå inte ut! ta en vit helg, de behöver du.



läpptjossa? HAHA, dina ordval är så roliga!

2009-10-23 @ 13:14:51
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback