what if i say i'm not like the others?

hej & hå! jag hade en trevlig kväll igår med tjejorna!
kändes lite småsurt att jag inte hade pengar till att köpa säsongskortet igår bara. men samtidigt så känner jag att jag ska se hur mycket jag kommer åka i vinter & räkna på om det är värt ett säsongskort till nästa år. det är ju lite smart ändå!
however, vi var hemma hos carina & förfestade lite innan vi drog till soppan på oscars för att sen dra till plaza! det var sjukt mysigt ute igår med all snö :D (som tyvärr har regnat bort idag) malin gick i pumps så hon halkade & ramlade 3 gånger hahaha! så idag har hon härliga blåmärken...
& så hamnade vi på efterfest såklart! varje gång vi går ut så säger vi "ingen efterfest ikväll..." men sjääälvklart blir det ju så ändå haha & så sover man bort hela dagen dan efter. eller det är bara jag & emma haha. malin vaknar alltid alldeles för tidigt :D

på väg till oscar, emma jag & carina

på oscars :) josefine, emma, maria & carina :)

egentligen är det här ingen bild jag borde lägga ut HAHA
här är vi på väg till plaza från oscars, inte helt nyktra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback