tentaplugg - konsumentbeteende

detta innebär att jag har laddat upp med vindruvor, som är så himla gott! köpte massa kärnfria när jag var & handlade på willys i onsdags! nu har jag suttit & skrivit ner en del tentafrågor som det är meningen att jag ska svara på lite senare, måste bara läsa lite först. sen ska jag skriva ner ytterligare några tentafrågor som också ska svaras på. imorgon ska jag möta upp carina, emma & malin för tentaplugg i skolan (tror jag iaf?) det blir nice! på onsdag smäller det! på torsdag smäller det väl förmodligen ännu mer (fast på ett annat sätt) då det, som allitd, är sopptorsdag. men denna torsdag firas även att en andra tenta är avklarad! tjohej!

så, någon här som vet vad intrisic & extrinsic motivators innebär? nä inte jag heller, men det ska vi ta reda på nu!
jag återkommer senare. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback