skit.

jag ska nu beklaga mig över hur mycket jag i denna stund hatar att bo på frösön. JAG HATAR ATT BO PÅ PISSFRÖSÖN OCH VILL FLYTTA IN TILL STAN..hm.. NU!!!! bussarna går ju för fan aldrig när man behöver dom som mest! och värst av allt är när man kollar på fel dag på busstidtabellen och tror att det är vardag när det egentligen är lördag! STUDENTLIVET TAR KÅL PÅ MIG. har aldrig koll på dagarna.. inte minst när det är helg och man ska åka buss. ALDRIG! varför kan bussjävlarna inte bara gå samma tider VARJE DAG? åtminstone till lördag....? SKITSKITSKIT! JAG SOM SKULLE GÖRA MIN TENTA IDAG. men nej, tydligen ska jag inte det. ÅH JAG ÄR SÅ ARG. mest på mig själv för allt det här är mitt eget fel och har egentligen inte så mkt med själva frösön att göra egentligen. bajs.

allt går emot mig nu.


jag ger UPP........ nu går jag och fördjupar mig i tredje twilightboken på engelska - eclipse. engelska är fan en del av min vardag numera. är det inte på fyllan är det i kursböckerna/kompendier, och är det inte där är det i twilightboken. nice. kommer bli proffs på engelska sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback