my head is giving me a hard time


har haft huvudvärk sen jag kom hem från skolan idag!
& mina ipren är slut & det är inte alls okej. så har bara alvedon hemma
men det hjälper inte så värst bra.
jag har inte druckit någon cola idag, kan det bero på det? jag vill inte tro det haha. jag vill mer tro på att det beror på trötthet. gick ju trots allt upp med tuppen idag, klockan 6 med andra ord. sov bara 4 timmar i natt. så vi säger att det är trötthet som spökar. sov "middag" från 12 till 14 men trots det så är jag svinigt trött & har vart sen jag vaknade. känner mig helt sjuk? haha. men sjuk tänker jag inte bli. det går inte.

jag har i allafall vart duktig & städat hela lägenheten idag haha. det behövdes.
det var så himla skitigt! jag hatar när det är skitigt, men ibland orkar man bara inte ta itu med sakerna på en gång. jag måste boka tvättid också, min tvättkorg är överfull. puh.

nu ska jag diska undan middagen, sen är det dags för bonde söker fru haha.
ska koppla av i soffan lite. SKÖNT. älskar min soffa haha

hey gorgeous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback