Man, i'm just living my life. there's nothing crazy about me!

haha ojojoj vilken kväll!
För det första: skitkul att folk kom hem till mig på för-förfest haha. trevligt trevligt!
För det andra: väldigt trevligt nere i lokalen också :D
För det tredje: skitkul på plaza! verkligen! Det jag minns......
För det fjärde: MINDRE roligt att jag la 300kr på taxi igår däremot...
För det femte: sög att jag glömde plånboken hemma. (därav mkt taxiåkande)
För det sista: CP att jag fick en sjuk jävla nikokick HAHA

herregud..... det var skitkul samtidigt som det var..jobbigt... haha.. jag som redan var rätt så wasted då & att bli ännu yrare på det... inte bra hahah. A jag ska nog inte nämna vad jag förfestade på igår, men man tager vad man haver! haha.
Hm blev rätt förvånad också att jag kom in på plaza myself eftersom jag bara är 19 & det var 23 där igår haha. Eller Anne hjälpte mig väl på traven haha. "vi är ute hela klassen blablabla & hon är ju bara 19 men jag tar hand om henne" hahahah. & nej jag har inga minnesluckor! vad jag vet haha...

sen lyckades jag fixa fast pris på taxi igår två ggr. det var faktiskt himla bra av mig! + att jag fick en taxichaffis nummer så jag kunde ringa henne så jag verkligen skulle få fast pris nästa gång också haha! awesome.... eller?

kvällen slutade med nudlar, udda sms till emma (haha) & en jättefin status på fb... :


Kommentarer
maja

sv: visst är de? i looove

2009-11-22 @ 14:42:49
URL: http://majakaka.blogg.se/
big M

Du glömde ju nämna det trevliga telefonsamtalet som avslutade kvällen!

2009-11-22 @ 15:10:53
malin

HEHHE JAG ÄR MALIN VERNERSSON

2009-11-22 @ 16:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback