lyssna i alla fall på första låten hehe

jean michel jarre- téo and téa (benny benassi remix radio edit)
jean michel jarre - oxygène (part IV)

åhh, är nervös inför imorgon.
har vart i skolan sen 11 idag & pluggat (nu är klockan halv 5).
en del saker har vart givande, iaf i början.
men efter lunchen där så var det lite sisådär.
så därför måste jag strax sätta mig ner & fortsätta med pluggeriet.
kände bara för att sätta mig här en stund & koppla bort pluggtankarna för ett litet tag.
& så måste jag städa, för det ser förjävligt ut. har inte tagit itu med alla kläder som ligger här & var än haha. & så måste jag diska igen, ofc.
ikväll ska jag äta såndär kyckling med sweetchilisås & skruvpasta. SÅ HIMLA GOTT.

ja, & så har jag fastnat för dom där två låtarna. inget som jag alls brukar lyssna på, men dom fastnade. hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback