La cocaina is not good for you

mmmm jag måste säga att potatis är himla gott! jag äter väldigt sällan potatis märker jag. kanske därför jag tycker det är så gott! potatis som man kokar själv alltså. kommer ihåg potatisen i gymnasiet... rena katastrofen! jag förstår inte hur man kan misslyckas så hårt varenda gång med potatis. den hade alltid en trevlig, nästan plastliknande, hinna & var alltid rå i mitten. hinnan kommer väl förmodligen till när dom lägger den i sånt där värmeskåp eftersom dom alltid kokar potatisen långt innan det är lunch... blä iaf. tur att man slipper den nu :D
har ätit fiskpinnar & potatis till middag. jag fick en potatis över, funderar på om jag ska choppa upp den & lägga den i ugnen så den blir ännu godare haha. nomnom!

måste påpeka att min kyl var jäkligt full efter det att jag var & "storhandlade" i onsdags. jag menar den är ju ändå rätt full för att vara en fattig students? eller? haha.

och såhär fresh är min spis efter jag har lagat köttfärssås!

och så här mycket disk diskade jag på en & samma gång.

 


Kommentarer
Sophia

Hatar kokt potatis. Äter ba hasselbaggspotatis, bakad potatis, klyftpotatis osv :( kokt smakar... weird.

2009-11-02 @ 19:57:37
URL: http://seraphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback