It may be winter outside

wawawawa det är typ 8 minusgrader & superfint ute! det har snöat litegrann så det är vitt på marken & träden är vita pga frosten. jag blir helt till mig haha, jag älskar när träden är vita & det är snö, det hade gärna fått vara mer men ändå! & så sitter jag & lyssnar på julmusik just nu haha (jag tjyvar lite), men jag blev så julsugen när jag & malin gick till ica! Man blir så glad när det gråa, blöta, tråkiga försvinner & ersätts av snö & frost &...glitter? haha, när vi gick hem från ica glittrade det i luften, typ som att det småsnöade fast det inte gjorde det :D
Haha vi pantade också, både jag & malin. Jag kom med en stor papperskasse överfylld av colaflaskor, medans malin hade en liten systemkasse som var långt ifrån full HAHA. Lite komiskt ändå.

Jag har inte druckit cola på två dagar så idag ska jag unna mig lite, nomnom. Sen ska jag stoppa in en pizza i ugnen till middag, orkar inte laga mat ikväll. Har lust att baka bröd dock, men det är ju kanske onödigt eftersom jag åker hem till bålsta imorgon! Det känns så overkligt på något vis, att jag ska till bålsta haha.
JAG KOMMER DÖ PÅ TÅGET! 5 timmar utan att ha nåt att göra! (har ingen bärbar dator vetni). Tur att jag har mobilen & musiken, ska nog lägga in lite julmusik haha.


HEJSAN


Kommentarer
Filippa

ahhh! du är så himla fiiiiiin!

2009-11-10 @ 19:51:12
URL: http://flippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback