inatt släpps biljetterna till new moon!

& jag ska givetvis sitta beredd vid datorn & boka biljetter!
om dom nu släpps här? jag är inte helt säker haha. återstår att se iaf.

jag måste sluta med mitt eviga coladrickande...haha, det är sjukt.
jag ska dessutom byta ut den annars oersättliga colan till fanta.
inte vilken fanta som helst utan fanta lemon som malin dricker jämt haha. hon introducerade mig till denna goda dricka! hihi.

men jag har tänkt på det ibland när jag dricker cola. det är inte så gott?
jag dricker det bara för att! kort sagt, jag är beroende.
detta beroende måste försvinna!
sooo let's get started!
& appropå det så måste jag verkligen öva på min engelska HAHA





ibland är jag bara så himla snygg? :)


Kommentarer
Karin

Själv har man biljetter till den 19 då de visar både Twilight och New Moon efter varandra ;) Längtar!

2009-11-03 @ 20:31:08
Elin

skulle inte du bli nyttig för ett tag sen? :P

2009-11-03 @ 21:31:31
caroline

jo elin, jag skulle bli nyttig för ett tag sen. jag drog dock inte ner på colan speciellt mkt

2009-11-03 @ 21:32:14
URL: http://carolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback