hej & hå.

Jag vet inte hur många gånger jag har suttit och beklagat mig idag över att jag är här nere och inte i östersund haha. ikväll är det ju den underbara sopptorsdagen och dessutom med ROCKTEMA. Det är ju självklart, bara för att jag inte är där haha. Har smsat lite med mina vänner där uppe och dom verkar ha sjukt kul haha, lite för kul. jag menar, får man inte vara kvar på oscars har man nog haft lite fööööör roligt haha. åh, jag saknar redan östersund och jag har bara vart hemma en dag.
Men jag har det bra här också, idag har jag träffat Elin & det var jättekul, har inte träffat henne på säkert 3 månader! & så fick jag se deras lägenhet som var jättefin, blev lite avis faktiskt haha! Imorgon ska jag in till stan och äta lunch med papi tydligen, det blir nog trevligt :) Senare ska jag nog träffa Ceder och utmana honom på 500 haha. Ska vinna sååå stort hehe.
På lördag ska jag BOWLA, hihi det ska bli så kul :D jag älskar att bowla trots att jag suger haha, sist jag bowlade var ju i östersund. fick iofs två strikes då hehe. Det var kul i början tills emma fick typ 6 stycken haha.

Aja, nu är det väl dags att sova eller nåt. Spela lite guitar hero kanske. Det ska btw med upp till östersund hihi. ska ta med wii upp, underbart haha.


Kommentarer
fanny

vart har du köpt glasögonen? om de nu är dina :)

2009-11-23 @ 16:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback