heeeej mitt vinterlaaand

åh, det är massa snö ute! okej nu kanske jag överdrev en aning.
inte massa men snö är det & det ligger kvar på marken hihi. & minusgrader är det också. är vintern äntligen här? MYSIGT. heeeelt underbart.
nej, snön kommer förmodligen hinna töa bort en eller två ggr till innan den lägger sig här. tror jag iaf! men ändå. åh. jag blev så glad när jag tittade ut i morse när jag vaknade :D

jag somnade 11 igårkväll. det var riktigt skönt faktiskt! jag somnade nog innan 11 till & med för jag somnade ifrån fråga olle dokumentären haha. jag var helt slut efter att ha gått upp klockan 6 på morgonen & bara ha sovit 4 timmar, & sen en tenta på det. jaja... nu mår jag bra i alla fall :) & nu ska jag duscha & sen ta en tripp ner till stan för att införskaffa strumpbyxor typ hehe

vinter i östersund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback