i found a flame in the burnt out ashes

ååh fick veta idag att vi får en hemtenta istället för en vanlig tenta! jag menar, hur skönt? eller? verkar bara vara jag och Emma som tycker att det känns skönare. Förmodligen för att vi inte vet bättre än. Men eftersom jag är så dålig på att plugga känns det jättebra med en hemtenta då man får diskutera med vänner & söka reda på information osv. haha. känns som man för en gångs skull kanske verkligen kan vara säker på att man får ett E. Har ju dock inte sett tentan än, kan ju vara så att den är hur svår som helst. Men det känns inte så.. HMm we'll see.

 

PÅ FREDAG SKA JAG PÅ BIO & SE NEW MOON!!!! i övermorgon. ÖVERMORGON! :D inte alls långt kvar. åååhhh jag kommer dö pga jacob. han är så snygggggg i den här filmen. åååh. *drool*


Kommentarer
jen

WIEEEEEEE :):):)))

2009-11-18 @ 22:14:45
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
maja

sv: tack så jättemycket snygga du :)

2009-11-22 @ 15:20:15
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback