http://open.spotify.com/track/2WAO1qTCK2SUef8c3GiXeF

godmorgon allihopa! (ja, det är godmorgon för mig trots att klockan är 15.10)
har ni haft en trevlig halloween? det har i alla fall jag haft!
började kvällen igår med att åka hem till carina & göra oss i ordning.
jag hade verkligen second thoughts om min outfit hela dagen & kvällen igår, carina
erbjöd mig till & med att låna hennes pumpadräkt som hon hade haft året innan haha.
jag hade dock sett ÄNNU yngre ut i den än vad jag gjorde i min tönt-outfit. som inte
var så värst snygg. kände mig otroligt ful hahah, men man måste ju bjuda på sig själv ibland! :)
efter carina gick vi hem till petra som stod för förfesten. hon hade pyntat hela sin lägenhet haha. det var kul! hon hade ordnat med charader & andra roliga saker. jag som inte ens var med från början kom faktiskt tvåa, haha! När vi tyckte att vi hade förfestat klart drog vi oss mot o'learys där studentyra hade ordnat med halloweenfest! Jag & emma tyckte att vi hade förfestat klart innan halv 11, men det tyckte inte dom andra så vi blev kvar hos petra till 11 & kom till o'learys vid kvart över 11 ungefär. Det var sjuuuukt lång kö, men kön inne till garderoben var värre än den in till själva ollebolle bara för att folk inne trängde sig HELA tiden & dom i garderoben sög. slutade med att vi inte var inne förrän klockan var 00.45. VI KÖADE SJUKT LÄNGE! det förstörde hela partymoodet plus att man hann ju bli nykter medans man stod i den där kön. & här uppe stänger uteställena klockan 2 dessutom så vi han bara vara där i en knapp timme. så det sög ju faktiskt. men innan o'learys hade jag himla trevligt i allafall! :)
Eftersom vi tyckte att vi hade fått festa alldeles för lite så skulle vi dra ihop en efterfest hemma hos emma, men det blev inte hos emma för ludde sa att det var på frösön det hände så vi åkte ju självklart dit. OJ VILKEN EFFTERFEST. hahah alltså hela kvällen från det att vi drog till o'learys var rätt misslyckad haha.
trots en lam "efterfest" somnade jag inte förrän ca halv 8 imorse. bra jobbat...

Jag, Emma & Malin har kommit fram till att torsdagar är roligast. med soppan & sen plaza!

juste, jag har klippt av min lugg också. klart jag ångrade mig direkt efter :) men det är bara för att den är ful just nu, det blir snyggare sen...

Kommentarer
Linn

snygg blogg!

2009-11-01 @ 18:28:03
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback