david guetta - gettin' over (feat. chris willis)

tjena gubbar! har precis kommit upp från tvättstugan igen & sitter & lyssnar på låten i rubriken hehe. men jag är liiiite frustrerad eftersom inget fungerar i tvättstugan. det finns två blå tvätt maskiner, ett blått torkskåp & en blå torktumlare & så finns samma saker fast i gult, så två st kan tvätta samtidigt. en tvättmaskin & ett torkskåp är trasigt OCH DET ÄR JU SÅ KLART DET SOM JAG HAR VALT! haha :( så tyyyyyyypiskt. Men det är ju tur att jag är den enda som bokat tvättstugan från 14 - 18 så jag kan byta. däremot är det någon snubbe på nedersta våningen som har snott en tvättmaskin utan att boka så...hoppas han inte snodde det fungerande torkskåpet också, hm.

igår hade jag, Malin & Emma tacokväll, det var MOMSIGT. som bara den. man äter ju inte tacos speciellt ofta eftersom man bor själv nu för tiden. känns dumt att laga tacos till sig själv haha.
Vi märkte också att Sportstech hade bokat lokalen längst ner i mitt hus & hade någon slags fest. Kul verkade det, dom var utklädda haha. Superhjältar eller något? haha. Jag & Emma funderade på att våldgästa men så blev det inte.
Efter ett tag kom Tina, Carina & Petra ner & så sjöng vi singstar & lyssnade på partymusik & störde min granne till 1 på natten. Men snälla någon, det var ju lördag. hihi. Eller jag vet inte om hon/ han blev störd, personen i fråga sa inget men det var ju inte låg musik med lite bas haha.
Hur kul äre? Jag har iiiiiingen som helst aning om vilka grannar jag har, haha? Det är väl nackdelen med att bo med eget kök. Bor man i korridor så vet man ju vilka alla är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback