blow him back into my arms


min nya favoritlåt atm är en av moneybrothers låtar
& den heter precis som min rubrik till detta inlägg.
den är supermysig! Hörde den i en freeride-film
& fastnade redan när dom första tonerna nådde mina öron!
så jag rekomenderar er att lyssna.

Har vart dålig på att blogga igen, ja. Men jag har verkligen inget intressant att skriva!
vad vill ni läsa om liksom? Fast egentligen handlar inte den här bloggen om vad ni vill läsa. Den här bloggen är till för mig själv, så jag kan skriva av mig & dela med mig av sakerna som händer i mitt liv & framför allt nu i mitt nya liv här i östersund!

Jag har hur som helst tagit upp mitt wii till ösd nu, har saknat att kunna spela tv-spel haha. Jag är en sådan där som älskar tvspel! Fast jag skulle vilja ha nintendo 64 faktiskt. Men i alla fall, gutiar hero är mitt hjärta haha. Men gud så dålig jag blivit, tycker jag var skitbra men så kollar man på high score & så ligger jag långt efter mig själv! Men har ju bara lirat någon enstaka gång på ett år så, can't blame myself! Ok, nu låter jag som värsta tvspels-nörden hehe. Eller gh-nörd iaf. hm. Men det är ju så roligt hehe :D Om inte annat är det grymt tidsfördriv!

Nu är det however dags att hoppa i säng (23.41!!!!!!). Ska läsa sammanfattningarna till kursboken (som jag inte har) som min fadder Lisa har vart så snäll & delat med sig av!
Natti natti!

Kommentarer
charlie

varför gör du inte det för då? :(( taskigt läge att tänkta så nu i efterhand!

2009-11-17 @ 16:09:04
URL: http://redandblack.se
Anonym

Idiot.

2009-11-17 @ 19:23:02
charlie

haha då förstår jag :D

2009-11-17 @ 21:11:11
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback