all we ever wanted is to look good naked

Slog in årets första julklapp idag, & jag lovar er. fin blev den. bättre kan jag dock hehe, men men. jag tände ljus, satte på julmusik & satte mig och pysslade med julklappen en liten stund. myspysigt var det :) det enda som fattades var väl julbelysning haha, sånt har jag inte råd att köpa! fattig student som jag är.

 

Sen har jag ju vart och storhandlat också. handlade mat för 500kr och fick två fulla papperskassar med mat. great i say! tungt var det också, efter jag burit hem det från bussen så var mina armar spagetti, puh! vältränad? ja, indeed. Shoppade loss lite på rusta också, bl a massa fina inslagspapper och snören! Två julmagneter till kylskåpet också haha, en tomte och två snögubbar som satt ihop. fina! Sen har jag äntligen införskaffat stora sopsäckar så jag kan pula ner min "gamla" madrass i en & äntligen ta ner den i förrådet...

 

Eller vad sa jag innan? knasiga jag. att det enda som fattades var julbelysning? nej det är verkligen inte det enda, det jag saknar mest av allt just nu är snö. den förbannade jävla snön. Som aldrig tycks vilja komma, än mindre ligga kvar på marken när det väl kommer lite. & jag bor i vinterstaden? ja, ironiskt nog. Skidorten Hemsedal i Norge har närmre 1 meter snö, det är så himla orättvist haha. Jag menar, titta på bilden nedanför, vem vill INTE ha så? Jag blir så glad när jag tittar på den. Jag vill ha den där 1 meter snön, jag vill ha dom vita vackra träden, jag vill ha kylan. jag vill ha vinter med andra ord. Jag är trött på vädret vi har här i den s k vinterstaden just nu.

jag.vill.ha.snö.och.minusgrader.nu.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback