& vem har fixat tingeling om inte ruppi? jo juste!

nu har jag fixat min blogg men den är inte alls lika fin som den var innan även om den nästan ser identisk ut haha...men det är vissa småsaker som jag stör mig på. det är t ex inte samma kodmall så kan inte fixa exakt som i den förra :( men men!

sen har jar börjat bli mer & mer äcklad av mig själv & det jag stoppar i mig! & hur bra är det liksom...jag har en dålig dag tror jag. eller varför inte en dålig vecka? en inte-tycka-om-mig-själv-vecka där självförtroendet är på lägsta nivå. the botten is nådd va? niiiice
jag behöver lite kärlek... ge mig lite kärlek? :)

& förresten så ger jag nog upp nu, hehe. jag suger lite faktiskt. jag verkar tvinga mig själv att tänka på saker som jag egentligen bara vill ha ur min skalle. sånt är ju bara jobbigt.... så där har vi det - döda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback