vänta lite, ska bara sova några år

ungefär så känner jag nu! jag vill bara sova, men det går inte för sig. måste plugga. är verkligen helt död. inte världens bästa att somna 04.00 för att sen gå upp 06.00 för att åka hem, för att sova ytterligare 4 timmar. jag vaknade klockan 11 idag. jag trodde jag hade ställt klockan, men tydligen inte. så det var bara ren tur att jag faktiskt vaknade annars hade jag nog sovit till nu? & jag hade ju prov & allt, som förövrigt nog gick åt hiiilveede...tur att jag börjar 12.15 imorgon. hoppas vi får tillbaks uppsatserna på filosofin, jag vill ha tillbaks min om fildelning hehe!  aja, nu är det hur som helst dags för mig att skriva klart mitt SISTA arbete & det ska blir sååååå skönt att få det klart!

men jag måste säga att det var grymt skoj igår! väldigt oväntat kväll. men jag tycker som elin om middagen, den var inte världsbäst direkt! vi hade utmärkelser också. jag fick klassens sockerchock! det är ju självklart för att jag är så söt, hihi! nej, skämt åsido. det är bara för att jag dricker så mycket cola haha. ett tecken på att jag borde trappa ner på det kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback