...i am lost and i need to be found

okej, hela den här helgen har bara vart chill. inget speciellt som hänt. fast jag har haft tid att leta efter balklänning & jag har har hittat en! mmm jag är så nöjd! det var dock inte billigt, tur att jag slipper stå för kostnaderna. puh! nu är det bara skor kvar eftersom jag inte ska ha någon uppsättning då jag numera är korthårig! så det ska få vara fint utsläppt! jag vill i och för sig boka tid hos frisören samma dag som balen är så hon möjligtvis kan göra håret lite ljusare och även fixa håret efter för jag kan inte göra det lika fint själv som min frisör haha. föresten liknar min frisör Blair i gossip girl sjukt mycket haha!

well, nästa helg verkar jag däremot ha fullt upp! jag hoppas på ännu en bra helg.

Kommentarer
Anonym

vad sägs om denna chokladfontän?

www.rebbuh.blogg.se

2009-05-10 @ 12:31:40
Johanna

Hur ser klänningen ut? =)

2009-05-10 @ 12:34:42
URL: http://johannaabj.blogg.se/
Johanna

Sv: Okej =) Haha, det tror jag med!!

2009-05-10 @ 13:22:14
URL: http://johannaabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback