dagen med stort D nummer tre

wow! nu är dagen med stort D här, eller ah..egentligen inte. men 3e på listan i alla fall. högst upp är ju självklart studentdagen & tvåa ligger ju balen! Men idag är det vår skiva som ska hålla hus på Ego inne i stockholm! det ska bli spännande att se hur det är där, har nämligen hört att det är väldigt litet & att det inte finns något dansgolv. Dansgolv gör iofs inte mig så mycket för jag brukar nästan aldrig dansa haha... aja. det blir nog asroligt ikväll! tjohoo!

nu ska jag sova ett tag, slutade ju ändå halv 10 & nu är klockan halv 11. sen sk jag plugga en massa mattei typ 3 timmar & sen är det dags att börja göra sig i ordning för kvällens bravader! nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback