nu äntligen har jag fixat om här på bloggen! dock saknas ju en header, men det kommer så småningom ska ni se.

nu ikväll har jag suttit & sökt en del utbildningar. jag känner verkligen ingen motivation alls till detta, men jag måste söka för mitt eget bästa. dvs, om jag inte får jobb så måste jag plugga i höst. jag vill inte vara den som sitter hemma ett helt år & inte gör ett piss, no offence till de som nu har det så. men jag själv skulle dö av tristess, dessutom skulle den luckan inte se bra ut i ett cv. nej, usch usch. jag vill egentligen inte ens jobba, inte i början av sommaren. jag vill ha lite ledigt & känna lugnet efter studenten & allt. lugnet efter stormen liksom. ja, vi får väl se hur det blir. ska sova nu hade jag tänkt, kommer förmodligen drömma om högskolor & universitet blandat i någon osammanhängande dröm. appropå drömmar så drömde jag om någon snygg kille haha, har ingen aning om vem han var, men jag såg hans ansikte & kommer dessutom ihåg på ett ungefär hur han såg ut. när jag drömmer om någon snygging har jag aldrig något minne av hur han såg ut, så detta var konstigt. sen var en massa stora vågor med i drömmen, & jag hatar, verkligen hatar, stora vågor & när det gungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback