snabbvisit i bålsta, bra början på denna vecka!

ja, knepig början på denna vecka. Först glömde jag ställa klockan men som tur var vaknade jag 06.15 ändå, så vaknade bara 15 minuter för sent. när jag sen skulle sätta in linserna upptäckte jag att ena linsen var sönder - unbelievable. så ja cyklade ner till körskolan & berättade vad som hänt & sedan 07.30 satt jag på tåget hem till bålsta för att hämta mina andra linser. 09.30 satt jag på tåget tillbaka köping igen! (y) hade inte heller några lektioner idag så har bara suttit och pluggat. har dock legat ute en bra stund så nu har jag lyckats bränna mig på ryggen & axlarna. men det vare värt. kan ligga ute imorgon också, hihi. asbra! Dock inte i bikini haha

                                klicka för större bild :)

Kommentarer
Carina

Vad är det för hundras? :)

2009-07-09 @ 16:31:30
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback