PEACE AND LOVE 2009

skulle vara så otrooooooooligt underbart kul att åka till i år igen. men kan jag? NEJ. det suger apaaaaaaaaa jag dör!!!
jag vill verkligen verkligen verkligen dit :( åhhhhhhhhh
förra årets p&l var så bäst! fy fasen vad kul jag hade! - en av de bästa tiderna i mitt liv!

update 22.23

så, varför vill jag så gärna dra till festivalen i år igen? jo:
1. träffa alla braiga människor som ska dit!
2. se fina artister
3. få uppleva festivalspiriten once again, för den är helt underbar!

mmm just precis!

dessa skulle jag vilja se på p&l 09:               
bring me the horizon                                         
august burns red                                               
smk                                                                       
håkan hellström
mötley crüe
keane
kleerup
hoffmaestro & chraa
lars winnerbäck
lykke li
promoe
the kooks
alice in videoland
parken
pete doherty
the sounds
timbuktu
blindside
kalle baah
sonic syndicate
sugarplum fairy
laleh
backyard babies

Kommentarer
Elin

varför kan du inte åka dit? :O

2009-06-05 @ 10:53:36
URL: http://elagman.blogg.se/
Elin

Men då är det bara att vara glad för körkortet är fan så mycket bättre kan jag säga dig ;)

2009-06-06 @ 11:10:43
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback