nu är det bara EN enda dag kvar, imorgon smäller det!

lotta var så himla söt när hon kom hem från flaket igår haha. hon var ju inte där när vi kom, utan kom hem 1 & en halv timme senare! hon var dyyyyyyngsur, så vi trodde det hade regnat på dom. "nä, det är öl" hahah. hela hennes hår var dränkt i öl. MUMSIGT! hon var dock smart & hade ombyte med sig, funderar på att ha det jag med. speciellt eftersom det verkar bli regn. men det ska vara både regn & sol imorgon såatte.... vi kanske slipper regnet :D:D dock inte så troligt, men det visar sig :)
Idag ska jag ner till skolan för att lyssna på rektorns, som vanligt mindre intressanta, tal & sedan blir det avslutnignslunch för oss treor. halva skolan har ju redan gått på sommarlov nu, men jag hänger inte läpp! jag tar ju studenten imorgon det gör inte dom hiho! tjaaa... nu har jag skrivit ett jättenödvändigt inlägg igen, hihi. ska käka upp min mindre smarriga frukost nu. ciaoooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback