dagen med stort d nummer två

ja, imorgon är dagen med stort d nummer två här. det vill alltså säga balen. jag var & hämtade min klänning idag, den är faktiskt riktigt fin så jag tror att det kommer bli bra! har även bestämt mig för en balfrisyr jag ska ha nu, jag tror att även det kommer bli bra :) jag gör den ju själv haha. jag kan ju inte göra så speciellt mycket med mitt hår just nu då det är så pass kort. (ja, jag saknar det långa) skulle haft det långa blonda kvar så hade jag blivit en söt prinsessa imorgon, hihi. eller det långa röda, det hade ju seriöst inte vart helt fel till min vita klänning! hihi. jag tog kort på klänningen med mobilen, men mobilkameran är ju som alla vet inte den bästa så ja.. men ska lägga upp den tror jag så kan ni få se. dock kommer det förmodligen bättre bilder efter balen! juste! det ska förmodligen bli bra väder imorgon kväll, lagom till balen. hur fint är inte det då? det ska spricka upp runt lunch & mot kvällen ska det vara typ molnfritt. NICE

jag är rätt glad idag, hiho! eller ja, så här nu på kvällen har jag blivit glad & det är skönt. jag är bättre glad hahah... folk som gör mig ledsen, besviken, fundersam på ett negativt sätt, arg etc, kan egentligen bara dra åt helvete! :D
fast det är visst inte så lätt har jag märkt :(

här är min klänning i alla fall!


Kommentarer
~annelie ~

hehe jo, man hade alltid ngt kul att kolla på tv iaf och skratta lite åt:P tack!:)

2009-06-06 @ 10:19:59
URL: http://dramaatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback