chocolate-face-mask!

goddag kära vänner & mindre kära vänner! sitter här med en mysig choklad-ansiktsmask & ska snart hoppa in i duschen för att sen gör mig fin eftersom jag ska iväg på kalas! jo visst ser ni! Min kära vän Lotta tar studenten idag & jag ska på hennes mottagning lite senare! Kul kul! Hon hade visst inte heller någon större tur med vädret, det är ju mindre kul. Men jag tror hon är så full så hon inte tänker på det ändå, hehe! Och appropå väder så verkar det redan bli lite bättre på fredag! Så jag hoppas & hejar på att detta lågtryck försvinner tills dess. heja heja! Nu har jag suttit med ansiktsmasken i en kvart, så nu är det dags att hoppa in i duschen! Det luktar grymt mycket choklad. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback