oh dear you look so lost

Dagens vill ha: batterier! så datormusen kan fungera ordentligt
Dagens humör: glad, fast fundersam
Dagens mående: bra
Dagens borde: läsa filosofi
Dagens frisyr: utsläppt (går inte att göra så mkt annat med min frisyr)
Dagens klädsel: jeanstights & ett vitt linne
Dagens planer: inga speciella
Dagens längtan: till sommaren
Dagens fundering:  "min vanliga tur?"
Dagens beroende: coca cola, as always
Dagens tråkigaste: vädret
Dagens tidning: dagens nyheter haha
Dagens låt: Augustana - Boston

för övrigt tänkte jag lägga in den fina låten här, men dom har visst tagit bort den funktionen på just den videon.. synd!

jag gillar verkligen inte mig själv just nu! haha...vad är det med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback