thumbs down at the moment

Det har uppstått lite problem angående Östersund. Fick äntligen tag på tjejen vars lägenhet jag har anmält mig på, men fick veta att hon ska läsa en kurs som inte slutar förrän 7 november. Hon måste alltså ha lägenheten tills dess. Inte bra, inte bra. Nu måste jag hitta ett annat boende tills vidare, för hennes lägenhet vill jag ju ha. Den ligger perfekt, bara 200 meter från skolan. Dessutom har jag egen toa & kök. eller ja, kokvrå. Har ingen större lust att dela toa & kök med en massa andra haha. Jag hoppas att jag kan lösa detta! Här om dagen fanns det hur många lägenheter kvar som helst, men så kikade jag igår, nu...nu finns det endast ett 10-tal kvar. Om ens det! & inga är bra...men det är ju dom sista som är kvar så vad förväntar man sig... usch!

MM juste, har fastnat för ännu en cover haha: Alesana - What goes around....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback