tackkort...vad är det?

jag har kommit på att jag har glömt bort att skriva tackkort till alla som kom på min studentmottagning. det är ju uruselt, så jag måste fixa det snarast när jag kommer hem! typ på lördag får det nog bli. mina föräldrar är ute på Härjarö, så jag hoppas att jag imorgon tajmar bussarna hemma så jag slipper konka på all min packning hem, som jag gjorde sist. det var väldigt jobbigt faktiskt, haha. speciellt i den här värmen. puh! jag undrar vad jag ska göra imorgon när jag kommer hem, då ingen är hemma & malin ska vara med sin pojkvän... tråååkigt! dra in till stan kanske? hm.. blö orkar inte. har nog inte råd heller egentligen haha. imorgon har jag lilla & ja, jag är ganska nervös ändå. jag måste plugga på dessa säkerhetskontroller, för jag är inte så haj på dom. bara en av tre! hehe. blöööööö märks att det börjar närma sig nu. eller det KÄNNS. i hela kroppen haha... så atte... dags att sätta igång & plugga igen. för det har jag ju inte gjort alls sen 10 imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback