spice girls <3

jag inser att jag inte har varit värst vidare bra på att underhålla min blogg, men det är sådant som händer & jag har ju trots allt haft fullt upp i nästan 3 veckor. Men nu är jag "ledig" & nu har jag mitt efterlängtade körkort! (jo nog har det varit efterlängtat trots att det inte verkat så) igår var jag i kista & jag körde, hihi. Jag hittade en massa saker. två tröjor, ett linne, två par byxor (varav ett par jeans & ett par blå chinos) en väska, en ny plånbok & slutligen en del accessoarer.  Jeansen från bik bok kostade bara 250kr & chinosen, också från bik bok, kostade bara 99kr! haha, härligt med rea tycker jag allt. Jag lyckades dock köpa ännu en svart väska & det var ju inte meningen. har suktat efter en brun i några månader men jag har inte hittat någon fin haha. & äntligen har jag en ny plånbok så man kan få plats haha, min andra var lite för liten :( meeeeen nu tror jag att det är dags att hoppa in i duschen or something!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback