ingen på vägarna, bara döda grävlingar

idag har jag vart hos min mormor & klippt gräset & fixat lite i hennes trädgård. förut så hämtade hon mig alltid & körde alltid hem mig haha. numera kan jag ju faktiskt köra till henne, speciellt när jag har tillgång till båda bilarna när jag vill, hur mycket jag vill. hihi. jag har dock bara kört pappas bil hittills, den är så grymt skön att köra. & rolig. haha. det är dock automat på bilen vilket kanske inte är någon fördel nu precis när jag tagit körkort! men äsch, vem bryr sig!  jag tutar & kör! jag måste dock säga att det är rätt tråkigt att vara hemma själv, jag har ingenting att göra om dagarna haha. inte så mkt att göra på kvällarna heller för den delen. sucks to be honest. i början var det skönt men nu börjar tristessen ta över. därför åker jag nog ut i sandhamn till min familj någon gång nästa vecka.

igår när jag var ute & körde med wiking stannade vi på shell, som numera också är seven eleven. jag hittade deras "gotte-disk" haha. allt däri såg sjukt gott ut så jag köpte en chokladboll men när jag hade tagit första tuggan blev jag grymt besviken, den var inte alls så god som jag hade föreställt mig att den skulle vara :( dagens i-lands?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback