I'm not a supermodel, I still eat McDonald's baby, that's just me

såg harry potter idag. ÄNTLIGEN! säger jag. har längtat efter den sen dom berättade i höst att filmen skulle skjutas upp till nu i sommar. men det var nog värt väntan, den var bra! fast dom hade tagit bort lite, men det gör dom ju alltid. jag skrattade sjukt mycket under några scener i filmen. vissa var otroligt roliga hahah. speciellt när harry hade druckit tur-drycken! Något jag hatar är invalida människor på bio. okej, inte riktiga invalida människor. men sådana som är grymt jobbiga & bara förstör. satt en sådan bredvid mig idag & garvade som ett jävla mongo, på riktigt & var bara allmänt jobbig & störande utöver det. fick lust att slå till henne, men jag är för snäll för sånt haha.

Imorgon är det sandhamn som gäller, äntligen! Älskar stället, det är så sjukt mysigt där. Kameran ska med + båda objektiven så klart!

dagens låt: Beyoncé - Halo (har fastnat för den på senaste tiden verkar det som...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback