honeeeey, i'm home!

ja, hemkommen ifrån sommaren kanske mysigaste ställe, trots tomt på vänner & brist på saker att göra! Men guess what, det gör mig inte ett skit, för jag trivs bra där ute med att inte göra någonting annat än att dega i solen & svalka mig i vattnet på dagarna. Dock är det ju ganska tråkigt när vädret är bångstyrigt & det regnar, men det är ju ytterst sällan det händer. Under dessa 5 dagar har jag hunnit ta årets första dopp, dricka den godaste drinken ever, bränna mig & se eldkvarn! Inte så mycket att skryta med, men ändock. Nu har jag vart hemma ett par timmar & käkat middag med fredrik & sett på paradise hotel, som förmodligen är världens mest patetiska serie där allt handlar om sex & spel (?). Ändå är jag fast, hahah. & nu är jag för trött för att sitta här, är glad över att få sova i en riktig säng & inte i en koj där man sover med huvudet i underläge så att säga, haha. & riktig toa! Guld värt! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback