frihet!

JAAAAAAAAAA, jag klarade mig! nu har jag också körkort! hihi. igår hade jag teoriprovet & jag fick 58 av 65 poäng, helt klart godkänt! idag hade jag uppkörningen & jag klarade det! jag blev så otroligt glad & lättad när hon sa att jag var godkänd! puuuuh, så skönt! var nyligen iväg & tankade båda bilarna till mig själv haha. mamma & pappa åker ju ut i skärgården imorgon så jag har tillgång till båda bilarna, fulltankade. rätt så skönt :D vet ju vilken jag kommer köra i alla fall haha! det var inte så scary att köra själv ändå, som jag först trodde :D

blö, det blixtrar massor ute nu & åskan mullrar, dock på ganska långt avstånd. men jag hatar åska, jag hoppas jag slipper den nu när jag blir själv! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback