en händelserik dag after all!

Idag unnade jag mig själv en längre sovmorgon, till halv ett närmare bestämt. Jag har inte sovit så länge på hela "sommarlovet" faktiskt. Anledningen till att jag sov så länge var att jag inte trodde det skulle hända något idag heller, haha. Men klockan 4 åkte jag & hämtade elin, åkte tillbaks till mig & bakade kladdkaka & tittade på Da Vinci Koden, grymt bra film faktiskt. Helt plötsligt var klockan kvart i 7 & då ringde malin & frågade om jag ville vara med på poker, & det ville jag ju såklart. kom dock inte dit förrän typ 20 över 8 haha. Slutet på filmen är så himla långt, så det tog längre tid än väntat. var från början tänkt att jag skulle vara hos Malin vid halv 8 haha. Efter spelet åkte vi en nattlig runda till shell haha. Nu är jag äntligen hemma igen & nu är jag supermätt!

Juste, jag har kommit in på en skola i Östersund, haha. Mittuniversitetet. Jag funderar på att tacka ja, åre ligger ju trots allt nästan där & sån skidfantast som jag är så kan jag ju kombinera studier med skidåkning. det vore ju inte helt fel! Men jag tror att jag helst vill gå i stockholm, but i'm not quite sure anymore. Tänker mer & mer på Östersund, men det är så himla långt bort bara! nåja, jag har ett par veckor på mig till att bestämma mig. Men hittar jag inget jobb snart så måste jag bestämma mig illa kvickt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback