die welle

hade en lite filmkväll at my place igår med ceder, netto, ankan & malin! Ceder fick äran att hyra film & han hyrde Die Welle - Vågen. han insåg aldrig att vi alla (utom netto) hade sett den två ggr tidigare, en i grundskolan & en i gymnasiet haha. Dock så hade dom utvecklat denna film en aaaaning, den var knäpp! Inte jättebra alltså hahaha, nästa gång får inte ceder hyra film, that's for sure.

Ikväll ska jag till mormor & äta middag, det blir nog trevligt men en aning tråkigt. Jag blir så rastlös! Men jag tycker om min mormor, får lite dåligt samvete när jag tycker att det kommer bli lite småtråkigt haha....

Kommentarer
josefine

kan du lägga upp en tydlig bild på ditt hår? (; skitsnygg frisyr!

2009-07-14 @ 20:03:52
URL: http://brandbil.blogg.se/
Elin

Det är allmänt känt att efter Ceder hyrt "låt den rätte komma in" så är han ej tillåten att hyra film ever again! :P

2009-07-14 @ 22:23:35
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback