αnd here's αll your lies, you cαn look me in the eyes with thαt sαd sαd look thαt you weαr so well

hallå hallå. här sitter jag hemma i min lägenhet framför datorn och degar. en lördagkväll. men jag orkar seriöst inte festa ikväll haha, trots partyhumöret på bussen hem från vemdalen! Och ja, vemdalen var awesome. Var skönt att komma ifrån Östersund ett par dagar. Olyckligtvis blev det lite sura miner igårkväll ändå, men man kan väl inte komma undan alla idioter här i världen! :)
Nåja, två härliga dagar i backen blev det ändå & jag älskar fredrik som lät oss bo med han & hans klasspolare en natt haha. tack så hemskt hemskt hemskt mycket för det! Enda tråkiga var att backarna blev uppkörda så fort & att det blåste sjukt mycket uppe på skalspasset! men i övrigt - underbart!

Nu sitter jag istället & försöker tagga mig själv inför plugg imorgon. Går inget vidare måste jag medge. jag är så jäkla omotiverad just nu & jag börjar fundera på om det här är rätt program för mig. Jag blir mer & mer sugen på att säsonga & bara leva livet! För det är exakt vad jag känner för att göra just nu - leva livet. inte plugga. jag vet inte vad jag ska göra, men jag ska nog ta & fundera på det ordentligt när jag åker hem över jul & se vad mina kära föräldrar tycker & tänker.
Jag vill dock inte flytta ifrån östersund, inte just nu iallafall. jag vill inte lämna vintern haha(vilken vinter? den kommer..), än mindre alla mina underbara vänner som jag har fått här! ♥

nu ska jag väl ta & lägga in bilderna ifrån vemdalen antar jag :)

dagens partylåt:
Dizzee Rascal & Armand van Helden - Bonkers
1.01-> såååå nice!

αll i cαre αbout is sex αnd violence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback