"På tal om apor....eller nä det var en neger kom jag på..."

hej alla barn nu äre bloggardags! titta här var fabror caroline.... nää..
jag är så satans pisstrött! gick upp 6 imorse igen, gjorde ju det igår också.
Detta för att stå i en ishall hela dagen för att fixa & servera mat åt 160
hungriga hockeygrabbar! + tränare & ledare. Eller okej, vi stod i klubbhuset
bakom ishallen, men det var nästan lika kallt där inne som i ishallen.
I alla fall igår, idag var mycket bättre.

Nackas grabbar var ju himla söta, synd att dom bara är 13 år, HEHE!
nej usch fy fan haha, skoja baraaaa, fast söta var dom. småskitar.
Dom får komma tillbaks om några år hahahha....
I cupen deltog faktiskt ett tjeckiskt lag också, tyckte det var lite småcoolt.
Västergötlands bästa hockeylag kom också, Skövde med andra ord.
Grymt härlig dialekt haha, stod & smålog lite för mig själv när jag hörde dom prata!

Nu känner jag bara för att krypa ner i sängen & sova i femitoelva dygn...
känner mig dock mesig om jag går och lägger mig halv 10 på kvällen.
jag menar.. haallåååå? jag brukar inte somna förrän runt 2 på nätterna haha...

Kommentarer
malin NILSSON FORNBORGSVÄGEN 9 ;)

så du menar att jag är mesig när jag går o lägger mig vid halv 10?? :,(

2009-12-28 @ 21:50:10
URL: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback