ombyggnad.

ja, som ni ser så har jag gjort om lite på bloggen
& ä n t l i g e n (eller?) skaffat mig en header!
blev så nöjd när jag fick till det haha.
headern kanske inte är den finaste men den får vara där nu!
har även ändrat bredden på bloggen så nu kan jag ladda upp större bilder osv.
dessutom har jag gjort mig en ny bloglovin' - ikon som kommer vara längst ner i alla inlägg,
bara att klicka på den om ni vill följa min blogg!
Tänkte först ha den i menyn här till vänster, vad tycker ni?
Borde jag sätta den där istället, eller ska jag ha kvar den där den är nu?
Jag ändrar nog om det snart ändå för jag kom på en ny sak nyss haha...
Försökte även med att göra en till meny, på andra sidan.
men det gick inte det heller....

Skulle dock vilja ha min blogg mer i mitten,
men eftersom inget av det jag prövade på ville fungera
så tar jag mig an det problemet en annan dag :)

Däremot så vet jag inte om jag gillar att texten blir så lång nu,
eller ja. utdragen? jag vet inte hur jag ska förklara,
men jag gillade det som det var innan när den var lite mer,
hm.. kompakt? som det här stycket ungefär haha.
äh, ni fattar kanske vad jag menar - or not.

Så, vad tycker ni? :D


Emma smsade mig nyss & sa att hon hade sett min bild på vädret på 4an nyss haha! lite coolt eller? dessutom har en annan av mina bilder visats på väderkanalens hemsida hela dagen, under tittarnas väderbilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback