I see you

AVATAR FILMMUSIK

Filmen var grym, det var den faktiskt. Dessa 2 timmar och 41 minuter gick väldigt fort.
Det var en film man kom in i snabbt & den var spännande mest hela tiden! :)
Det är en film jag definitivt vill rekomendera er att se, & absolut på bio!
Jag tror att ni ska se den i 3D också, det var något jag inte visste om innan jag såg den.
Hade jag vetat om det innan hade jag nog sett den med konstiga glasögon :)
Men den går ju faktiskt att se som vanligt också. så pallra er iväg till bion nu!

Sååå...jag vill också vara en Na'vi & bo på en sån vacker planet som Pandora! haha.
Jag gillade filmmusiken också, den finaste låten hittills är:
"Becoming one of "The People" Becoming one with Neytiri"

Nu är det dags att sova, klockan är trots allt 03.15.
men har kollat på JVM ju. Sverige - Ryssland, alltid roliga matcher!
well, natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback