hemma i bålsta at last?

jovisst, jäkligt skönt att vara hemma. Kändes lite snopet
sådär att säga hejdå  till min lya hemma i Östersund.
Kommer trots  allt inte tillbaka förrän om ca tre veckor.
eller är det lite mer? Orkar inte räkna, hehe!
Nåja, tågresan gick väl bra förutom försenignar. "signalfel".
Jojo, så heter det visst. Vi blev en timme sena! Vilket innebär att
jag inte var i uppsala förrän strax innan 23.
Haha, tur var dock att jag hamnade mittemot en pratglad dam.
Hon gick i gymnasiet på 60-talet för den delen. & så gillade hon katter.
Sicken tur att jag hade kissemojan med mig på tåget då så hon kunde få
se vilken fin katt jag har i min ägo! Denna katt tyckte dock att tågresan
blev lite långtråkig när det var en dryg timma kvar, vilket resulterade i
fiskande tassar utanför kattburen haha.

Nu ligger jag hemma i gästrummet, med mamis dator i knät & min älskade vovve nere vid fötterna! Som jag har saknat denna krabat!♥ Men hur kul är det, att när man kommer hem till mamma & pappa så hamnar man i gästrummet hahaha! Min säng & allt står kvar i mitt gamla rum men där står även en massage/behandlingsbänk nu för tiden. Mami har ju börjat lite smått som hudvårdterapeut & grejer så ja, där får jag inte sova. nåja, jag får ju sova i prinsess-sängen i allafall ;)

svar till Klara om bilden:

Nej, det är inte jag som har tagit den. tyvärr! Önskar dock att jag hade det haha. den är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback