Går man på stan i Östersund får man kondomer :)


Blev ett väldigt seriöst inlägg igår, men ni får stå ut. Det är skönt att skriva av sig sådant där ibland. Kände mig på något vis lättad efter jag skrivit det haha. Jaja.

Nu är seminariumet avklarat så nu skulle jag egentligen kunna åka hem! Omtentan är tydligen 8 januari, dagen efter jag kommer hem HAH. kul. Men men, skönt på sätt och vis att den är efter jul så jag slipper åka hem senare härifrån än beräknat. Nåjaaaaaa, Imorgon ska det tydligen dras till Åre. Jag vill jättegärna åka med imorgon men det lutar åt att jag får åka på fredag. Känns lagom magstarkt att lämna kissemojan ensam i tre nätter! Jag skulle ha jättedåligt samvete om jag gjorde det, samtidigt vill jag inte åka själv på fredag :(
Jag hoppas jag hittar någon som vill komma & titta till henne, ingen behöver bo här, men i allafall komma & titta till henne en gång om dagen & rensa hennes låda om det skulle behövas.

Vi får se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback