Alva & vintern är nog mina favoritobjekt atm haha

idag har jag lyckats med två bra saker!

  1. hitta mina förlaggda nycklar hem hit & till lägenheten i Ösd
  2. ringa till svea inkasso & tala om att jag har betalat!
haha, ja.. självklart glömde jag bort att betala min tågbiljett hem till Östersund igen i januari! Så i början på förra veckan fick jag hem ett inkassobrev! jag blev så himla förvånad för jag hade inte ens fått någon påminnelse. (tydligen skickas inte alltid en påminnelse!) Så jag förde över pengar till kontot så inkasso-grejen kunde betalas. finemang tänkte jag! Dagen innan jag åkte hem till sthlm så märkte jag att dessa pengar hade dragits till annat, så inkasso-skiten hade inte betalats! Självklart, med min tur. Så glömde jag bort det när jag kom hem och kom på det i fredags igen, och fredagen var sista betalningsdagen. så HEJ PRICK I REGISTRET PÅ MIG. eller? Jag ringde till dom och berättade idag hur det låg till. Vi satte ju in pengar i fredags igen, så dom ska väl komma fram idag eller imorgon. Dom var väldigt snälla så jag slapp en betalningsanmärkning! :D happyface!




 


Kommentarer
jen

GULLE!

2009-12-21 @ 16:08:53
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
Lollo

så söta bilde! Vad har du för kamera?

2009-12-21 @ 18:13:16
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Mille

Haha det är verkligen hur roligt som helst att läsa om folk som skämmer ut sig :P Kan typ sitta i timmar och titta igenom (a)



Precis! Det är bara att hålla tummarna för att det aldrig händer en själv :P Skulle typ dö isf (a)

2009-12-22 @ 15:38:35
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback