poop

Okej, here's the thing, jag suger verkligen på bloggdesign & det blir ungefär aldrig som jag vill, bara nästan.
Det är alltid en liten grej som fattas, men det är den lilla grejen som jag inte har någon aning om hur jag ska få till,
så då skiter jag i det & nöjer mig med det jag har gjort haha.
Det är förmodligen därför jag så pass ofta gör om här, kanske... nåja!

tror det blir resterna på korvstroganoffen till lunch som mami gjorde till middag igår. nomnom.
grymt gott. Ska göra massvis med korvstroganoff när jag flyttar till östersund haha.
Det får ju bli sånt nu, att man gör en massa storkok och fryser in. Billigt & bra!
Typ köttfärssås, det skulle jag kunna leva på. Den som mamma gör. Helt grymt god :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback