jag ska skriva om min dag

jo, det ska jag faktiskt.
Idag gick jag upp vid 10, frivilligt (!) eller tjaa...egentligen inte.
men det gick inte att ligga ner pga världens mensvärk & även ryggvärk som jag haft ett tag.
så jag steg upp & gjorde i princip ingenting i två timmar, sedan kom ceder på lunch. IGEN.
värst vad jag umgås med den odågan nu för tiden då, fast jag kan ju inte säga att jag har tråkigt
i hans sällskap, tvärtom haha. Han körde mig även till tandläkaren, snäll som han är.
efter tandläkaren tryckte vi i oss en varsin muffins & cola. perfekt efter ett sådant besök ju, right?
sedan var jag snäll & hjälpte han till spånga där han skulle köpa två saftblandare (y)

mhm..ja.. det var min dag det för mer har jag inte gjort. Fick klämma i mig nudlar till middag pga den underbara tandvärken som kommer efter att dom har spännt rälsen. Resten av familjen åt gott kött med tillbehör...
Well, nudlar i all ära! Lär ju tröttna på det under mitt liv som fattig student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback