ett besök hos frisören & jag är ännu ett steg närmre blont! lovely

jag ber om ursäkt för dålig uppdatering and so on.
jag har för fullt upp om dagarna now a days. hehe:)
men imorgon ska jag iaf fixa ett studieintyg ifrån skolan,
för att kunna frysa gymkortet jag har på sats här, tills jag kommer hem igen.
eller a, jag tror att man kan frysa det i två år! Min mamma vill även att jag ska söka jobb
på claesohlsson i östersund imorgon, men a jag tror jag väntar med det tills jag kommer upp.
& ska även äta middag hos mormor imorgon för hon ville träffa mig en sista gång innan jag flyttar :)
kommer få en asgod maträtt med fläskfile, banan, paprika, purjolök, currysås & ris. SÅ GOTT.

well nu är klockan 01.34 & jag bestämmer att det är sovdags för min del! fast jag är inte trött...än...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback