en tur ner till vackra skåneland i helgen kanske?

haha jag tycker min nya ikon här till vänster (lövet) är så fiiin, jag är så nöjd över den då jag gjort den själv! (för det var ju jättesvårt...) jag stör mig på "caroline" som står där, jag får inte bort det haha..aja

i helgen fyller min ena farbror år, han som bor i skåne. jag funderar på att åka ner, jag älskar ju skåne trots allt & jag har inte vart där på huuuur länge som helst. dessutom ska ju adde dit & vi träffas ju inte allt för ofta så aaaa...om jag får låna en bil ska jag tvinga honom att åka med mig ner haha. grymt kuuuul att köra dit ner :D jag vill ju så klart låna s80:n men det kommer jag väl aldrig få, & dååå...då blev det inte lika roligt längre :(

Kommentarer
stephany

din blogg om något har ju mysfaktor caroline, i like it!

föriövrigt, är det bestämt att du drar till östersund nu eller?

2009-08-05 @ 21:01:21
URL: http://deadfranky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback