brb ska bara spy först

ungefär så lät det imorse när junior väckte mig efter vad? 3 timmars sömn? haha. vi skulle tydligen städa efter igår, & det gjorde vi med råge faktiskt. dammsög & torkade golven, oj vad duktiga vi var! fast mest junior kanske hihi.  jag mådde inte helt okej när hon väckte mig i alla fall haha & fyyyyyyyyy vad trött jag var! aja, blir väl så när man somnar typ halv 7 på morgonen haha. men vi gick & sov 3 timmar till efter att vi städat & sparkat ut grabbarna 2 som sov kvar. men det var en riktigt lyckad kväll tyckte jag allt! junior bjöd in sina grannar också som visade sig vara 15 år bara hahahaha. det var lite roligt, fast dom var trevliga :) Jag & johanna från falkenberg tog till & med en liten runda på krogen, svepte en drink & drog tillbaka till junior igen haha. det var 200 kr bara sådär det! Men men som sagt, lyckad kväll! & det var trevligt hela dagen idag också, trots att vi båda tva var gaaaanska bakis. Junior är så söt för hon berättade att hon hade lärt sig lagom vad gäller hennes drickande, så att hon inte blir bakis. 5 minuter senare sitter hon ihopkrupen på golvet mot en vägg & säger "bakisattack! fy fan vad jag mår illa" hahaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback